• Login
  • 0

    Geen producten in je winkelmand.

Content marketing

22

feb'21

Waar plaats je zoekwoorden?

Als je je iets hebt verdiept in SEO en vindbaar-maken van je website, blog of artikelen dan begrijp je dat je de juiste zoekwoorden in je tekst moet verwerken. Welke zoekwoorden dat voor jou zijn en hoe je deze kan vinden kun je ook lezen in het artikel ‘Hoe vind je de juiste zoekwoorden voor je website?” Niet alleen de juiste zoekwoorden, maar ook synoniemen worden door Google gebruikt om te ‘lezen’ en begrijpen waar jouw tekst over gaat. Een …

Lees meer

21

feb'21

Hoe vind je de juiste zoekwoorden voor je website?

Regelmatig krijg ik de vraag gesteld: “Welke zoekwoorden kan ik het best gebruiken voor mijn website, artikel of blog? Want ik wil wel zoekwoorden waar veel op gezocht wordt…anders heeft het natuurlijk geen zin.” Het lijkt verleidelijk te gaan voor hoog zoekvolume Als bij een zoekwoorden-onderzoek blijkt dat er veel zoekvolume zit op een bepaald woord lijkt het verleidelijk om je artikel, blog of nieuwsbrief geheel te gaan optimaliseren op dat zoekwoord. Maar is dat echt de beste keuze? Je …

Lees meer

19

feb'21

Hoe gebruik je persona’s voor je webteksten?

Je gaat teksten schrijven voor een webpagina, artikel, blog of nieuwsbrief. De cursor knippert maar er komt geen tekst tevoorschijn. Je hebt wel een idee welke boodschap je wilt gaan brengen, maar in welke vorm ga je dit gieten? Ga je je doelgroep aanspreken met u of jij? En maak je je tekst persoonlijk, vormelijk, populair, grappig, officieel? En hoe ga je ervoor zorgen dat jouw boodschap goed overkomt op je doelgroep? In zo’n geval kan het maken van persona’s …

Lees meer

17

feb'21

Schrijven voor conversie: weg met de tekstbaksteen!

Iedere weblezer herkent dit vast wel: je opent een website en met de snelheid van het geluid heb je de site weer weggeklikt. Met een diepe zucht keer je terug naar de zoekresultaten om een ander resultaat te proberen. Grote kans dat je in je gezicht gemept werd door: De Tekstbaksteen. Wat is een tekstbaksteen? Een baksteen is simpelweg een lange lap tekst. En vooral dat…tekst. Lange zinnen, een alinea waar geen eind aan lijkt te komen en visueel niet …

Lees meer

01

feb'21

Past jouw content bij je bedrijfsdoelen?

Bepaal je content met behulp van een content matrix Content is king Bill Gates. 1996 Waar zouden we zijn zonder content? Online en offline worden we de hele dag overspoeld met boodschappen, berichtjes, appjes, mailtjes, telefoon enz. enz. Content is er 24/7. De economie rust op de pijlers van content. Bedrijven kunnen simpelweg niet zonder content. Bedrijven kunnen niet zonder ijzersterke content Content kun je zeer effectief inzetten voor je bedrijf. Jouw doelen kunnen bijvoorbeeld zijn: Branding Klantenbinding Overtuigen Conversie …

Lees meer
© 2021 Just Add Copy Academy - Onderdeel van Just Add Copy