0
  • Cursusaanbod
  • Gratis lessen
  • Gratis downloads
  • Content marketing tips
  • Contact

Just Add Copy AcademyJust Add Copy Academy

Just Add Copy AcademyJust Add Copy Academy

  • Online cursussen
  • Bekijk gratis lessen
  • Gratis downloads
  • Content marketing tips
  • Geen producten in je winkelmand.

  • Login

Login

Wachtwoord Vergeten?
  • Registreer
‹ terug naar login
  • Home
  • Alle artikelen
  • Content marketing

Content marketing

22

jun'22

klanten overtuigen

Klanten sneller overtuigen? Schrijf in de F-vorm!

  • Alle artikelen
  • Bloggen
  • Content marketing
  • Conversie
  • Landingspagina's
  • Schrijven

Francine van den Brink | Just Add Copy

Klanten sneller overtuigen? Dan zul je in no-time je punt moeten maken! Zodra iemand landt op je homepage, je landingspagina, je productpagina of social media post, start er razendsnel een proces: mensen ‘scannen’ je content. De ogen van je lezer vliegen eerst even heel snel over je content om in te schatten of ze überhaupt de moeite gaan nemen om echt te gaan lezen. Pas als lezers je content, en aanbod, echt hebben gelezen kunnen ze besluiten of ze je …

Lees meer

15

jun'22

hoe maak je een content kalender

Hoe maak je een content kalender?

  • Alle artikelen
  • Bloggen
  • Content marketing
  • Schrijven
  • SEO

Francine van den Brink | Just Add Copy

Hoe, en waarom, maak je een content kalender? Ben je actief op diverse online kanalen zoals je website en social media, dan heb je daar content voor nodig. Sommige dagen, of weken, heb je ruim voldoende inspiratie, en andere dagen knippert de cursor op je lege scherm je werkloos tegemoet. Hoe fijn zou het zijn als je een continue stroom van content, en social media posts, op voorraad hebt? Een content kalender is in dat geval je redding. Want met …

Lees meer

08

jun'22

storytelling techniek

3 Slimme storytelling technieken die een verhaal omtoveren van ‘neutraal’ naar storytelling

  • Alle artikelen
  • Bloggen
  • Content marketing
  • Conversie
  • Storytelling

Francine van den Brink | Just Add Copy

Het overgrote deel van de content die gemaakt wordt is neutraal van toon. Het beschrijft een aanbod, een product of een bedrijf. Maar juist die neutrale toon maakt dat mensen ‘doofblind’ worden voor je boodschap, zulke content zien of horen ze al hele dagen online langskomen. Het maakt weinig indruk en vaak haken lezers al af na de eerste alinea. Dé truc om mensen echt te interesseren voor je boodschap is storytelling. Op Just Add Copy Academy kun je diverse …

Lees meer

01

jun'22

meer klanten

Meer klanten krijgen? Vertaal je specs naar voordelen!

  • Alle artikelen
  • Content marketing
  • Conversie
  • Schrijven

Francine van den Brink | Just Add Copy

Wil je meer klanten krijgen? Praat dan, in al je teksten, allereerst over je klant. Want -je hebt het misschien al eerder gehoord- je klant komt voor zichzelf en niet voor jou. Hij wil weten wat er voor hem in zit, wat is zijn voordeel? Hoe wordt zijn leven beter als hij jouw aanbod aanneemt? WIIFM: What’s In It For Me? In je teksten zul je dus duidelijk moeten maken welk voordeel je klant gaat hebben als hij ingaat op …

Lees meer

27

mei'22

content social media

Hoe heb je altijd voldoende content voor je social media kanalen?

  • Alle artikelen
  • Bloggen
  • Content marketing
  • Schrijven

Francine van den Brink | Just Add Copy

In content marketing land zegt men dat je je regelmatig, moet laten zien op social media. Ben je uit het oog, dan ben je uit het hart bij je doelgroep. Je zult dus voldoende content moeten hebben, en daar posts van maken. Maar in de praktijk komt het hierop neer: je schrijft een blog, maakt daar een post van voor op je social kanalen en dan is de koek alweer op. Het antwoord op dit probleem heet ‘content mapping’ en …

Lees meer

24

mei'22

webteksten

5 niet-zo-snuggere fouten die je kunt maken in je webteksten

  • Alle artikelen
  • Bloggen
  • Content marketing
  • Conversie
  • Geen categorie
  • Schrijven
  • SEO

Francine van den Brink | Just Add Copy

Niet iedere ondernemer met een website is tegelijk ook content talent, je hebt wel meer te doen dan hele dagen webteksten schrijven. Nieuwe producten toevoegen of een nieuwe dienst promoten doe je natuurlijk wel, maar daar houdt het wel zo’n beetje op. Nieuwe blogs schrijven, of speciale landingspagina’s maken, is voor veel mensen een hele opgave. Heb je jezelf dan eindelijk gezet aan het maken van nieuwe webteksten, dan wil je het natuurlijk wel goed aanpakken. Dus je wilt dat …

Lees meer

19

mei'22

landingspagina

De 3 vragen waar jouw landingspagina antwoord op moet geven

  • Alle artikelen
  • Content marketing
  • Conversie
  • Landingspagina's
  • Schrijven

Francine van den Brink | Just Add Copy

Als je een landingspagina gaat maken voor je product of aanbod dan wil je natuurlijk dat je bezoeker zo goed mogelijk geïnformeerd wordt over de voordelen van jouw aanbod. En hoe sneller hij of zij overtuigd is van die voordelen, hoe sneller hij zal overgaan tot conversie. Maar voordat het zover is zul je eerst antwoord moeten geven op 3 belangrijke vragen van je bezoeker.  Helaas krijg je maar weinig tijd van je ongeduldige lezer, dus zul je effectief to …

Lees meer

17

mei'22

storytelling marketing

Wat is storytelling marketing en hoe zet je dit succesvol in?

  • Alle artikelen
  • Bloggen
  • Content marketing
  • Conversie
  • Schrijven
  • Storytelling

Francine van den Brink | Just Add Copy

Wat is storytelling marketing en hoe krijg je hiermee meer, en sneller, klanten? Misschien blog je voor je bedrijf, plaats je posts op social media of ben je actief op Youtube. En trek je hiermee wel bezoekers, maar te weinig klanten. Dan kan storytelling marketing een handig middel zijn om je conversie ratio te verbeteren. In dit artikel lees je meer over storytelling marketing. Hoe komt het dat je met storytelling meer klanten aantrekt dan met ‘neutrale’ content? En hoe …

Lees meer

10

mei'22

cialdini website teksten

Wil je meer conversie? Gooi eens een snuf Cialdini door je website teksten (deel 2)

  • Alle artikelen
  • Content marketing
  • Conversie
  • Schrijven

Francine van den Brink | Just Add Copy

In deel 1 van dit tweeluik over het inzetten van Cialdini technieken in je content hoorde je al over Consistentie, Wederkerigheid en Sympathie. Met het toepassen van die 3 technieken maak je al een goed begin met het verhogen van je conversie op je website. Maar Cialdini heeft nog veel meer uit de hoge hoed te toveren wat je tactisch kunt gebruiken om je lezers over te halen om jouw klant te worden. In dit tweede deel gaan we aan …

Lees meer

10

mei'22

cialdini website teksten

Wil je meer conversie? Gooi eens een snuf Cialdini door je website teksten! (deel 1)

  • Alle artikelen
  • Content marketing
  • Conversie
  • Schrijven

Francine van den Brink | Just Add Copy

Heeft jouw website last van een te laag conversie ratio? Dan is het de hoogste tijd om eens aan de slag te gaan met je website teksten. Want naast een geweldig aanbod (WAT) is je conversie voor een belangrijk deel afhankelijk van HOE je je aanbod brengt. Er zijn diverse technieken om dit voor elkaar te krijgen en een aantal bekende, bewezen, technieken zijn bedacht door Robert Cialdini. Robert Cialdini is een oud-hoogleraar marketing en psychologie aan 2 universiteiten in …

Lees meer

02

mei'22

blog template

Snel en makkelijk en blog schrijven? Gebruik een template!

  • Alle artikelen
  • Bloggen
  • Content marketing
  • Schrijven

Francine van den Brink | Just Add Copy

Eigenlijk loopt iedereen met een website wel tegen hetzelfde probleem aan: hoe krijg je je site (snel een beetje) beetje vindbaar in Google? Een bewezen, en populaire methode om dit voor elkaar te krijgen is bloggen. Maar vooral voor ondernemers die niet tegelijk ook content marketeer zijn, is het bedenken van nieuwe content vaak reden voor bloed-zweet-en-tranen. Bloed-zweet-en-tranen besparen? Schrijf een blog met een vast template! Een nieuw blog schrijven voelt voor veel mensen als een trage, logge trein die …

Lees meer

22

feb'22

spreektaal

Wat is spreektaal (en hoe zorgt het voor meer conversie)?

  • Alle artikelen
  • Content marketing
  • Conversie
  • Schrijven

Francine van den Brink | Just Add Copy

Soms kom je op een website terecht en in de eerste 2 seconden weet je al direct dat dit jouw website niet is. Je kan er misschien niet meteen de vinger op leggen waarom dat zo is, maar je weet in elk geval dat deze website jouw taal niet spreekt. Je voelt je niet aangesproken en je begrijpt gewoon niet waar ze het over hebben. De kans is dan ook heel groot dat de tekst niet bepaald in spreektaal is …

Lees meer
Pagina 1 van 3123

Categorieën

  • Alle artikelen
  • Bloggen
  • Content marketing
  • Conversie
  • Geen categorie
  • Landingspagina's
  • Schrijven
  • SEO
  • Storytelling

Laatste artikelen

  • Klanten sneller overtuigen? Schrijf in de F-vorm!
  • Hoe maak je een content kalender?
  • 3 Slimme storytelling technieken die een verhaal omtoveren van ‘neutraal’ naar storytelling

Kies je cursus

cursus content marketing

Succesvolle Content Marketing (6 cursussen in 1)

€59,95 €595 (incl. BTW)
Profielfoto
Francine van den Brink | Just Add Copy
7
cursus copywriting

Online cursus copywriting: 'Boost je conversie! met 25 slimme copywriting hacks'

5
€34,95 €349 (incl. BTW)
Profielfoto
Francine van den Brink | Just Add Copy
8
cursus instant storytelling

Instant Storytelling op een presenteerblaadje (kant-en-klaar pakket & lessen)

€19,95 €39,95 (incl. BTW)
Profielfoto
Francine van den Brink | Just Add Copy
5
cursus landingspagina

Maak een succesvolle landingspagina met sterke copywriting (NIEUW)

€19,95 €89,95 (incl. BTW)
Profielfoto
Francine van den Brink | Just Add Copy
1
cursus storytelling

Online cursus storytelling 'Praktische storytelling voor je bedrijf'

4
€34,95 €349 (incl. BTW)
Profielfoto
Francine van den Brink | Just Add Copy
25
cursus seo bloggen

Snelcursus: Schrijf je SEO-blog (met handig template)

€21,95 €99 (incl. BTW)
Profielfoto
Francine van den Brink | Just Add Copy
39
Cursus bloggen

Online cursus bloggen: 'Strategisch bloggen voor lezer én Google'

4.7
€27 €495 (incl. BTW)
Profielfoto
Francine van den Brink | Just Add Copy
33

Maak zelf sterke content voor je bedrijf

Bij Just Add Copy Academy leer je hoe je zelf ijzersterke content maakt en jouw klanten perfect bereikt.

 

Alles leren over webteksten en contentmarketing?

Schrijf je dan nu in en start vandaag nog met 1 van onze cursussen!

Informatie

  • Registreer als Cursist
  • Veelgestelde vragen
  • Gebruikersvoorwaarden
  • Blog
  • Contact
  • Privacy Policy

Contact

Just Add Copy Academy is de online leeromgeving van Just Add Copy.

 

Postadres:

Klaproos 17
4421MA Kapelle

06-49762483
contact@justaddcopy.nl

top

Just Add Copy Academy

© 2022 Just Add Copy Academy - Onderdeel van Just Add Copy
    Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid. Lees verder
    Accepteer cookies
    Cookies Instellingen
    Cookie instellingen
    Cookie instellingen

    Privacy instellingen

    Bepaal welke cookies u wilt toestaan. U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

    Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

    • Essential
    • Functionality
    • Analytics
    • Advertising
    • Verberg details
    • Opslaan en sluiten
    • Noodzakelijk
    • Functioneel
    • Statistieken
    • Marketing

    Geef toestemming voor

    • Essentieel: onthouden van uw cookie instellingen
    • Essentieel: sessiecookies toestaan
    • Essentieel: verzamel informatie die u op formulieren invoert, zodat deze verstuurd kunnen worden
    • Essentieel: bijhouden wat u in het winkelwagentje invoert
    • Essentieel: verifiëren dat u bent ingelogd op uw gebruikersaccount
    • Essentieel: onthoud de taalversie die je hebt geselecteerd
    • Essentieel: verzorgen van een goede video beleving

    Geef geen toestemming voor

    • Functionaliteit: onthouden van sociale media-instellingen
    • Functionaliteit: onthouden van geselecteerde regio en land
    • Statistieken: bijhouden van uw bezochte pagina's en de genomen interactie
    • Statistieken: bijhouden van uw locatie en regio bij op basis van uw IP-adres
    • Statistieken: bijhouden van welke pagina's u bezoekt en waar op word geklikt
    • Marketing: genereren van informatie op maat en reclame voor uw interesses op basis van uw gebruik van de site. Marketing: verzamelen persoonlijk identificeerbare informatie zoals naam en locatie

    Geef toestemming voor

    • Essentieel: onthouden van uw cookie instellingen
    • Essentieel: sessiecookies toestaan
    • Essentieel: verzamel informatie die u op formulieren invoert, zodat deze verstuurd kunnen worden
    • Essentieel: bijhouden wat u in het winkelwagentje invoert
    • Essentieel: verifiëren dat u bent ingelogd op uw gebruikersaccount
    • Essentieel: onthoud de taalversie die je hebt geselecteerd
    • Essentieel: verzorgen van een goede video beleving
    • Functionaliteit: onthouden van sociale media-instellingen
    • Functionaliteit: onthouden van geselecteerde regio en land

    Geef geen toestemming voor

    • Statistieken: bijhouden van uw bezochte pagina's en de genomen interactie
    • Statistieken: bijhouden van uw locatie en regio bij op basis van uw IP-adres
    • Statistieken: bijhouden van welke pagina's u bezoekt en waar op word geklikt
    • Marketing: genereren van informatie op maat en reclame voor uw interesses op basis van uw gebruik van de site. Marketing: verzamelen persoonlijk identificeerbare informatie zoals naam en locatie

    Geef toestemming voor

    • Essentieel: onthouden van uw cookie instellingen
    • Essentieel: sessiecookies toestaan
    • Essentieel: verzamel informatie die u op formulieren invoert, zodat deze verstuurd kunnen worden
    • Essentieel: bijhouden wat u in het winkelwagentje invoert
    • Essentieel: verifiëren dat u bent ingelogd op uw gebruikersaccount
    • Essentieel: onthoud de taalversie die je hebt geselecteerd
    • Essentieel: verzorgen van een goede video beleving
    • Functionaliteit: onthouden van sociale media-instellingen
    • Functionaliteit: onthouden van geselecteerde regio en land
    • Statistieken: bijhouden van uw bezochte pagina's en de genomen interactie
    • Statistieken: bijhouden van uw locatie en regio bij op basis van uw IP-adres
    • Statistieken: bijhouden van welke pagina's u bezoekt en waar op word geklikt

    Geef geen toestemming voor

    • Marketing: genereren van informatie op maat en reclame voor uw interesses op basis van uw gebruik van de site. Marketing: verzamelen persoonlijk identificeerbare informatie zoals naam en locatie

    Geef toestemming voor

    • Functionaliteit: onthouden van sociale media-instellingen
    • Functionaliteit: onthouden van geselecteerde regio en land
    • Statistieken: bijhouden van uw bezochte pagina's en de genomen interactie
    • Statistieken: bijhouden van uw locatie en regio bij op basis van uw IP-adres
    • Statistieken: bijhouden van welke pagina's u bezoekt en waar op word geklikt
    • Marketing: genereren van informatie op maat en reclame voor uw interesses op basis van uw gebruik van de site. Marketing: verzamelen persoonlijk identificeerbare informatie zoals naam en locatie

    Geef geen toestemming voor

    Opslaan en sluiten